Business to Business Kategória II. helyezett: Danubius Rádió folyamatos sales kommunikáció


A kampány 1999- folyamatosan bonyolódott. Marketing célja a hirdetési műsorsávok közvetett értékesítése volt. A kommunikációs célok között az aktuális promóciók, a műsorsávokhoz kapcsolódó tartalom, valamint a Danubius Rádió sales tevékenységével és akcióival kapcsolatos információk célba jutatása volt. A célcsoport a legnagyobb hirdetők és ügynökségek marketingkommunikációs döntéshozói voltak.

Kreatív stratégia:

Minden anyag színes, laza, az élőbeszédhez közeli stílusban készült. A tervezés / tipográfia során számos szabályt szándékosan hágtak át, ezzel is az adó színes, vibráló, fiatalos jellegét hangsúlyozva.

Eredmény:

Az eredmény közvetlenül nem mérhető, hiszen a Danubius ismertsége a célcsoportja körében megközelíti a 100%-ot, de nagyban hozzájárult ahhoz, hogy az adó tavaly hirdetési bevétel tekintetében piacvezető volt.