Fogyasztói Kategória I. helyezett: Figyelő Előfizetői DM kampány
Kreatív stratégia: A Dm-kampány kreatív koncepcióját a klasszikus kampány fő motívuma, az üzletember jelenítette meg vizuálisan. Mivel a DM kampányok tavasszal és ősszel több körösek voltak, ezért a fő motívum mellett minden körben valamilyen különböző, de az eredetihez szervesen kapcsolódó kreatív megoldást alkalmaztak. Az eredeti üzletember fotót megfelezték és az alsó felét körönként más típusú és hivatású emberek képével helyettesítették. A cél a figyelem és a kíváncsiság folyamatos fenntartása volt. A képekhez kapcsolódó fősorok verbálisan ugyanazt fejezték ki, mint a vizuális megoldások. Arra próbáltak rávilágítani, hogy az üzletembernek tehetségen kívül nagy fokú tájékozottságra is szüksége van, melyet a figyelő adhat meg neki. Eredmény: 1999 tavasz: DM visszajelzési
arány: 1,57 % 1999 ősz: Előfizetési arány
(magánszemély): 3,9 % 1999 tél: Előfizetési arány:
1,5 %
|