|
Fogyasztói Kategória II.
helyezett: Új Opel Vectra bevezető DM kampány
A kampány tavaly április 6-18.-ig
került lebonyolításra. Marketing célja az új Vectra bevezetése a piacra
és a vásárlás ösztönzése volt. A kommunikációs célok között szerepelt
a klasszikus kampány támogatása részletesebb információkkal, a gépkocsi
jellemzőinek bemutatása és a nyitott hétvége kommunikálása. A kampány
célcsoportja a 30-45 év közötti, magas jövedelmű, családos férfiak voltak.
A DM kampány célcsoportja a kis- és középvállalatok managerei, a jogászok
és a vállalkozók, a 3-5 éves Vectra és Omega tulajdonosok, Az Opel flotta
adatbázisában szereplők, a profil alapján válogatott cégek és a Dr.
címmel rendelkező személyek voltak.
Kreatív stratégia:
A DM kampány fősora a "Van
amitől egyszerűen jobban indul a nap." volt, amely azt kívánta kommunikálni,
hogy a vezető számára igen fontos otthonos érzés feltételeit a Vectra
képes megteremteni. Erre épült a teljes szöveg, melyet vizuális asszociációkkal
és lendületes elemekkel igyekeztek figyelemfelkeltővé tenni. A levél célba
juttatásához elegáns angol méretű borítékformát választottak, hogy a küldemény
kilógjon a napi postából.
Eredmény:
A márkakereskedésben DM meghívóját
a beígért ajándék CD-re cserélte: 3017 személy, 3,77 %
Új időpontot kért: 0,13 %
Ezekkel párhuzamosan a kampány
Astra és Corsa vásárlásokat is generált, melynek eredményei nem publikusak.
|