Fogyasztói Kategória II. helyezett: Új Opel Vectra bevezető DM kampány


A kampány tavaly április 6-18.-ig került lebonyolításra. Marketing célja az új Vectra bevezetése a piacra és a vásárlás ösztönzése volt. A kommunikációs célok között szerepelt a klasszikus kampány támogatása részletesebb információkkal, a gépkocsi jellemzőinek bemutatása és a nyitott hétvége kommunikálása. A kampány célcsoportja a 30-45 év közötti, magas jövedelmű, családos férfiak voltak. A DM kampány célcsoportja a kis- és középvállalatok managerei, a jogászok és a vállalkozók, a 3-5 éves Vectra és Omega tulajdonosok, Az Opel flotta adatbázisában szereplők, a profil alapján válogatott cégek és a Dr. címmel rendelkező személyek voltak.

Kreatív stratégia:

A DM kampány fősora a "Van amitől egyszerűen jobban indul a nap." volt, amely azt kívánta kommunikálni, hogy a vezető számára igen fontos otthonos érzés feltételeit a Vectra képes megteremteni. Erre épült a teljes szöveg, melyet vizuális asszociációkkal és lendületes elemekkel igyekeztek figyelemfelkeltővé tenni. A levél célba juttatásához elegáns angol méretű borítékformát választottak, hogy a küldemény kilógjon a napi postából.

Eredmény:

A márkakereskedésben DM meghívóját
a beígért ajándék CD-re cserélte: 3017 személy, 3,77 %
Új időpontot kért: 0,13 %

Ezekkel párhuzamosan a kampány Astra és Corsa vásárlásokat is generált, melynek eredményei nem publikusak.