MRM |
Internet
Különdíj: Opel Internetes kommunikáció A kampány a tavalyi évben folyt, az Automobil '99 kiállítás időtartama alatt koncentráltabban. A marketing cél a jármű eladások közvetett növelése volt. A kommunikáció az Opel modellcsaláddal kapcsolatos termék- és disztribúciós információk gyors elérhetőségének biztosítására irányult. A kampány az internetes társadalom egészét célozta meg. Kreatív stratégia: A web-site arculata és praktikussága az Opel emberközpontúságát hivatott hangsúlyozni. Az Automobil '99 ideje alatt a site folyamatosan követte az eseményeket, az oldalakon élő közvetítések, játékok kaptak helyet azok kedvéért, akik nem tudtak a kiállításra személyesen ellátogatni. Ez a cég minőségi szolgáltatásra való törekvését kívánta kommunikálni. Eredmény: Az site látogatottsága a megújulást követően háromszorosára, míg a promóció ideje alatt nyolcszorosára növekedett. A megújult site
napi átlaga: 13-18. 000 kattintás naponta
|