MRM

Internet Különdíj: Opel Internetes kommunikáció

A kampány a tavalyi évben folyt, az Automobil '99 kiállítás időtartama alatt koncentráltabban. A marketing cél a jármű eladások közvetett növelése volt. A kommunikáció az Opel modellcsaláddal kapcsolatos termék- és disztribúciós információk gyors elérhetőségének biztosítására irányult. A kampány az internetes társadalom egészét célozta meg.

Kreatív stratégia:

A web-site arculata és praktikussága az Opel emberközpontúságát hivatott hangsúlyozni. Az Automobil '99 ideje alatt a site folyamatosan követte az eseményeket, az oldalakon élő közvetítések, játékok kaptak helyet azok kedvéért, akik nem tudtak a kiállításra személyesen ellátogatni. Ez a cég minőségi szolgáltatásra való törekvését kívánta kommunikálni.

Eredmény:

Az site látogatottsága a megújulást követően háromszorosára, míg a promóció ideje alatt nyolcszorosára növekedett.

A megújult site napi átlaga: 13-18. 000 kattintás naponta
Az Automobil '99 kiállítás ideje alatt: 25-40. 000 kattintás naponta