|
A
Vidámpark új kommunikációja nagyrészt klasszikus reklámeszközök nélkül
Ez év elejétől a Budapesti Vidámpark Rt. kommunikációját a Noguchi & Peters (N&P) végzi. Az ügynökség egy olyan koncepcióval nyerte meg a kiírt pályázatot, amelyből szinte teljes egészében száműzték a klasszikus reklámeszközöket. Ennek okairól és magáról a kampányról Simon Miklós, a NP ügyvezető igazgatója beszélt a BTL. hu - nak A szakember elmondta, hogy a koncepció ily módon történt kidolgozásának igen prózai oka volt, felmérték a Vidámpark anyagi lehetőségeit és arra a következetésre jutottak, hogy előnyösebb, ha a borsos árú klasszikus reklámok helyett inkább PR eszközöket és event marketinget alkalmaznak.
Az egészéves kampány a tavalyi
"Velünk szórakozz" szlogent viszi tovább, de az erre épülő mozi
reklám-szpotot idén már nem láthatjuk, ugyanis az említett eszközök mellett
csak újsághirdetések, és rádióreklámok kaptak helyet a tervezetben. A
sajtóhirdetések csupán három lapban kerülnek elhelyezésre, a Pesti Estben,
a Metro hírújságban, illetve a Szünidö-dő rendezvénysorozat programfüzetében,
míg a rádió reklámok a kereskedelmi rádióadók műsorában lesznek hallhatóak.
Ez utóbbiakat - éppen a fentebb már említett okból - megpróbálják a kölcsönös
érdekekre alapozott szolgáltatásokkal ellentételezni az adónak. Angolpark és XXI. századi hullámvasút Az új kommunikáció nem csak új eszközöket, hanem arculatváltást is jelent. Ennek részeként az Rt. külső megnyilvánulásaiban egy, az eddigitől eltérő fiatalosabb imidzset igyekeznek kialakítani, úgy hogy közben megőrizzék a Városligetbe illő hagyományos angolpark jelleget. Kidolgozásra került egy középtávú fejlesztési koncepció. Ebben a tervben a Budapesti Vidámpark Rt. nem kevesebbet tűzött ki maga elé célul, mint a hosszabb távon teljesen önálló és rentábilis működés megvalósítását. A megújulás folyamata két szálon fut, egyrészről új, a kor igényeihez jobban alkalmazkodó attrakciókat szereznek be, másrészről a magasabb szintű vendéglátás érdekében a park régebbi játékait és úthálózatát felújítják. A menedzsment azzal számol, hogy a fejlesztések és az új kommunikáció hatására az évi 1 milliós látogatószám idén akár 20 % -kal is növekedhet.
|