Philishave promóció - Philips Magyarország (05. 22) Júniustól indul az egységes Internet audit - MIAT (05. 19) Ügyfélcsalogató promóció - AT&T Wireless (05. 19) Svájci befektető vásárolta meg a JobBank Kft. 51 százalékát (05. 18) Renault Laguna - image kampány - Publicis (05. 17) Csak az interneten megvásárolható Beetle - Volkswagen (05. 17) A Renault Randevú promóciója - Publicis (05. 17) Pannontej Sajtmánia - DONO (05. 11) A hat internetes divíziója készíti a megújult Suzuki site-ot (05. 11) Egyirányú interaktivitás az APEH - nél (05. 11)
|
A
Renault Randevú promóciója - Publicis (05. 17)
2000. május 1-tol 21-ig tart
a Renault Randevú promóciós kampánya sajtóban, óriásplakáton, rádióban
és TV-ben. A kampány célja a Renault Hungária 2000. május 10. és 21. között
megrendezésre kerülo akciójának hirdetése, melyben minden Renault modelt
0%-os hitelkamattal lehet megvásárolni. A nyílt napok során nem csak a
kedvezményes finanszírozási ajánlattal várják a márkakereskedések a leendo
ügyfeleiket, hanem egy promócióval is, melynek lényege, hogy azok között,
akik az akció ideje alatt gépkocsit vásárolnak, nyereményeket sorsolnak
ki. A legszerencsésebb visszanyerheti a vásárolt gépkocsi árát, emellett
további 9 ügyfél családi hétvégét nyer a párizsi Disneylandbe. Az óriásplakát
május 1-tol látható, a 20 mp-es rádió szpot a Danubius, a Sláger, a Juventus,
a Roxy és a Radio Bridge adásaiban hallható május 4-tol. A sajtóhirdetés
és a TV- szpot május 8-tól kezdodik, az utóbbi a TV2, az RTL Klub és az
ATV Napkelte musoraiban.
|