Shell promóciók - M. C. Direct (04. 28.)

Nokia kampányok - Grey (04.27)

Fuzionál a magyarországi field-marketing két piacvezető cége (04.27.)

Pedigree Denta-Rask - Grey (04.27.)

Fuzionál a magyarországi field-marketing két piacvezető cége (04. 27)

Előre láthatólag júniusig tartó folyamat végén egyesül Magyarország két legnagyobb árbevétellel rendelkező field-marketing cége a PPD és a HPS. A létrejövő új cég ügyvezető igazgatója a HPS (Hungarian Promotion Service) eddigi első embere Porkoláb Gergely lesz és a teljes management személyi állományának nyolcvan százalékát, valamint a szerkezeti, és működési szisztémáját is ez a cég adja majd. A teljes körű field-marketing szolgáltatást (produkcióval és kreatív előkészítéssel) nyújtó HPS- t Magyar személyek alakították 1994-ben, majd négy éve a BBDO ötvenöt százalékos részesedést vásárolt benne. Ügyfelei között olyan nevek szerepelnek, mint a Pepsi Cola, a Beiersdorf, a Borsodi Sörgyár, vagy az Ericsson. A PPD Németországban alakult 1936-ban és ott is piacvezetőnek számít. Három éve a nemzetközi hálózattal rendelkező CPM tulajdonában van és a magyarországi leányvállalat 1993-ban kezdte meg működését. Az egyesülést követően a cég a HPSPPD néven működik tovább, de két éven belül szeretnék a CPM Hungary nevet felvenni.


A következő hír