Az M Csoport megvásárolta a Correct Media International Kft-t (05. 23)

Sikeresen befejeződött a McDonald's Süllő-visszatelepítési programja (05. 23)

Hívások a ZöldZónából - Westel 900 (05. 23)

Szezonális balatoni hálózat - Boomerang Média (05. 22)

Közös akció - Budapest Sportiroda - Citroën (05. 22)

Társadalmi célú program a katasztrófák megelőzéséért - Ericsson (05. 22)

Szezonális balatoni hálózat - Boomerang Média (05. 22)

Balatoni szezonális hálózatot épített ki a Boomerang Média, mely június 12-tol augusztus 31-ig működik majd. A cég két féle médiumot bocsát a hirdetők rendelkezésére a tó környékén az adott időszakban. A sokak számára már ismert, ingyenes reklám-képeslap hat héten át kéthetes, míg a tavaly évvégén bevezetett disco-poster esetén, pedig háromszor egyhónapos időtartamú kampányidőszakban kínál hirdetési lehetőséget. A Boomerang tavaly mintegy tízmillió képeslapot terjesztett országszerte, célcsoportjuk a 18- 35 év közötti közép-, és magasjövedelmű fiatal felnőttek. Reklámkampányaik mellett, több társadalmi célú kampány is fuződik a vállalkozás nevéhez. Amilyen például a drogellenes-, vagy a „Kutyakaki” kampány.


A következő hír