Az M Csoport megvásárolta a Correct Media International Kft-t (05. 23)

Sikeresen befejeződött a McDonald's Süllő-visszatelepítési programja (05. 23)

Hívások a ZöldZónából - Westel 900 (05. 23)

Szezonális balatoni hálózat - Boomerang Média (05. 22)

Közös akció - Budapest Sportiroda - Citroën (05. 22)

Társadalmi célú program a katasztrófák megelőzéséért - Ericsson (05. 22)

 

Az M Csoport megvásárolta a Correct Media International Kft-t (05. 23)

Az M Csoport május közepén tovább erősítette pozícióit az egyedi/tartós köztéri piacon: a tulajdonában lévő Multivision Kft. megvásárolta a Correct Media International Kft-t.
Mint az ismeretes, a cégcsoport 1998-ban a Foku’s Kft. tartós portfóliójának nagyrészét, tavaly a Free Kft. egyedi eszközeit és a Media Contact Kft-t vásárolta meg. A stratégiai fejlesztés soron következő lépését a szintén 100 százalékosan hazai tulajdonban lévő Correct Media International akvizíciója jelenti.
Az M Csoport egyedi/tartós tevékenységének vezérhajója, a Multivision Kft. ezáltal a hazai neonreklám piac kb. 60 százalékát birtokolja - így abszolút piacvezetővé vált. Emellett backlight berendezései, festett és fóliázott tűzfalai és egyéb egyedi berendezései révén az üzletág más szegmenseiben is komoly tényezőt jelent.


Vissza a tartalomjegyzékhez