-A Grey nyerte a Vodafone tenderét

-SmithKline Beecham termékkampány és promóció - Grey

-A McCann-Erickson az év ügynöksége

-EAAA médiaszimpózium májusban

-Knorr Sweety és Snacky - Grey

-A léggömb és a Kapu - aD-Mark Kft.

-Új ifjúsági szolgáltatáscsomag és honlap a Kereskedelmi és Hitelbanktól - MRM

-Globus termék promóció - Grey

A Legfelsőbb Bíróság ötmillió forintos bírsággal sújtott egy csomagküldő céget

-A GGK Direct és az MRM a Mol - tender győztesei

 

A léggömb és a Kapu - aD-Mark Kft.

Az 1996.- ban alakult aD-Mark Kft. kibővítette tevékenységi körét. A kezdetben adatbázis építéssel, kezeléssel és közvetítéssel foglalkozó cég ugyanis a tavalyi évtől teljes körű DM tevékenységre vonatkozó megbízásokat is vállal. Az 1999 végén indult két kampányuk közül az egyik megrendelője a Léggömb Design Stúdió, mely termékeinek népszerűsítésére rendelt Dm kampányt az aD-Mark- tól. A kampány célcsoportja a rendszeresen kiállító cégek, bevásárlóközpontok, kereskedelmi- és nagykövetségek döntéshozói voltak, a kampány a kiállítási idoszak kezdetekor indult. A másik akció megrendelője a Kapu Kft., amely portál site-jának népszerűsítésével bízta meg a céget, itt az internetes bannerek mellett DM eszközöket is felhasználtak. Az akció célcsoportja a 14-18 éves korosztály volt: a kampány során 1500 hazai középiskolát kerestek meg.


A következő hír