-A Grey nyerte a Vodafone tenderét -SmithKline Beecham termékkampány és promóció - Grey -A McCann-Erickson az év ügynöksége -EAAA médiaszimpózium májusban -Knorr Sweety és Snacky - Grey -A léggömb és a Kapu - aD-Mark Kft. -Új ifjúsági szolgáltatáscsomag és honlap a Kereskedelmi és Hitelbanktól - MRM -Globus termék promóció - Grey A Legfelsőbb Bíróság ötmillió forintos bírsággal sújtott egy csomagküldő céget -A GGK Direct és az MRM a Mol - tender győztesei
|
A McCann-Erickson Worldwide az "Év kommunikációs ügynöksége" A tavalyi évhez hasonlóan újra a McCann-Erickson Worldwide-nak ítélte a négy vezető kommunikációs szaklap - Advertising Age, Adweek, The Delaney Report, Marketing & Media Europe - az "Év kommunikációs ügynöksége" címet. A négy lap egybehangzóan a kiváló kreatív képességei és az üzletfejlesztő tevékenységben mutatott kiemelkedő szaktudása miatt rangsorolta az első helyre az ügynökséghálózatot. A McCann-Erickson a világ egyik legrégebbi nemzetközi reklámügynökségeként működik jelenleg a világ 127 országában. Árbevétele tavaly egymilliárd dolláros növekedést produkálva meghaladta az évi 16 milliárd dollárt.
|