-A Grey nyerte a Vodafone tenderét

-SmithKline Beecham termékkampány és promóció - Grey

-A McCann-Erickson az év ügynöksége

-EAAA médiaszimpózium májusban

-Knorr Sweety és Snacky - Grey

-A léggömb és a Kapu - aD-Mark Kft.

-Új ifjúsági szolgáltatáscsomag és honlap a Kereskedelmi és Hitelbanktól - MRM

-Globus termék promóció - Grey

A Legfelsőbb Bíróság ötmillió forintos bírsággal sújtott egy csomagküldő céget

-A GGK Direct és az MRM a Mol - tender győztesei

 

A McCann-Erickson Worldwide az "Év kommunikációs ügynöksége"

A tavalyi évhez hasonlóan újra a McCann-Erickson Worldwide-nak ítélte a négy vezető kommunikációs szaklap - Advertising Age, Adweek, The Delaney Report, Marketing & Media Europe - az "Év kommunikációs ügynöksége" címet. A négy lap egybehangzóan a kiváló kreatív képességei és az üzletfejlesztő tevékenységben mutatott kiemelkedő szaktudása miatt rangsorolta az első helyre az ügynökséghálózatot. A McCann-Erickson a világ egyik legrégebbi nemzetközi reklámügynökségeként működik jelenleg a világ 127 országában. Árbevétele tavaly egymilliárd dolláros növekedést produkálva meghaladta az évi 16 milliárd dollárt.


A következő hír