-A Grey nyerte a Vodafone tenderét

-SmithKline Beecham termékkampány és promóció - Grey

-A McCann-Erickson az év ügynöksége

-EAAA médiaszimpózium májusban

-Knorr Sweety és Snacky - Grey

-A léggömb és a Kapu - aD-Mark Kft.

-Új ifjúsági szolgáltatáscsomag és honlap a Kereskedelmi és Hitelbanktól - MRM

-Globus termék promóció - Grey

A Legfelsőbb Bíróság ötmillió forintos bírsággal sújtott egy csomagküldő céget

-A GGK Direct és az MRM a Mol - tender győztesei

 

SmithKline Beecham termékkampány és promóció - Grey

Április 1.-én indult a SB új női intim mosakodó géljének, a Lactacyd Feminának reklámkampánya. A terméket ingyenes mintákat tartalmazó sajtóhirdetésekben és félperces tv-szpotokban ajánlják. Április elején indult a szintén SmithKline Beecham által gyártott Aquafresh fogyasztói promóciója, melyben bárki részt vehet, aki legalább egy Aquafresh terméket vásárol. A főnyeremény két, egyenként 1 millió forint értékű fürdőszoba, ezenkívül 10.000 azonnali nyeremény vár a szerencsés vevőkre. A promóciót tv-szpot, rádióreklám és mozikban vetített imázsfilm támogatja. A kampányokat a Grey jegyzi.


A következő hír