-A Grey nyerte a Vodafone tenderét -SmithKline Beecham termékkampány és promóció - Grey -A McCann-Erickson az év ügynöksége -EAAA médiaszimpózium májusban -Knorr Sweety és Snacky - Grey -A léggömb és a Kapu - aD-Mark Kft. -Új ifjúsági szolgáltatáscsomag és honlap a Kereskedelmi és Hitelbanktól - MRM -Globus termék promóció - Grey A Legfelsőbb Bíróság ötmillió forintos bírsággal sújtott egy csomagküldő céget -A GGK Direct és az MRM a Mol - tender győztesei
|
SmithKline Beecham termékkampány és promóció - Grey Április 1.-én indult a SB új női intim mosakodó géljének, a Lactacyd Feminának reklámkampánya. A terméket ingyenes mintákat tartalmazó sajtóhirdetésekben és félperces tv-szpotokban ajánlják. Április elején indult a szintén SmithKline Beecham által gyártott Aquafresh fogyasztói promóciója, melyben bárki részt vehet, aki legalább egy Aquafresh terméket vásárol. A főnyeremény két, egyenként 1 millió forint értékű fürdőszoba, ezenkívül 10.000 azonnali nyeremény vár a szerencsés vevőkre. A promóciót tv-szpot, rádióreklám és mozikban vetített imázsfilm támogatja. A kampányokat a Grey jegyzi.
|