Gyermekrák Alapítvány óriásplakát - Multireklám (05. 08)

Pharmavit Rt. adomány - Noguchi & Peters (05.08)

Domestos receptfüzet - CHN-stúdió (05. 04)

Bonbonicum promóció - GGK Direct (05. 04)

Emil Frey Kft. - Toyota nap - GGK Direct (05. 04)

Peugeot Nyílt Hétvége - Human Telex / Euro RSCG (05. 04)

Podravka magazin - Publicis (05. 03)

HP-Networking - Publicis (05. 03)

Részvénytársasággá alakul a telnet Magyarország Kft. (05. 02)

ELMÜ kampány - hat (05. 02)

 

ELMÜ kampány - hat (05. 02)

Május elsején indult az ELMÜ nagyszabású kampánya a hat közreműködésével. Az akcióval azt kívánják elérni, hogy minél több fogyasztó válassza az új, évenként egy leolvasással járó számlázási módot. A kampány szlogenje a "Nem csinálunk Önnek programot", ami arra utal, hogy ezzel a számlázási móddal elkerülhető a leolvasóra várakozás felesleges programja. Az akció sajtóhirdetéseken és TV-szpoton kívül DM levélben is megjelenik, amely alternatívát is kínál a várakozás helyett, egy kellemes teázás formájában. A küldeményben ugyanis két filter Lipton tea is helyet kap az Unilever jóvoltából (összesen héttonnányit ajánlott fel a cég). A kreatív anyag kidolgozását, a DM akció megtervezését, médiaterv elkészítését és a kampány logisztikai rendszerének kidolgozását a hat reklámügynökség végezte.


A következő hír