Gyermekrák Alapítvány óriásplakát - Multireklám (05. 08)

Pharmavit Rt. adomány - Noguchi & Peters (05.08)

Domestos receptfüzet - CHN-stúdió (05. 04)

Bonbonicum promóció - GGK Direct (05. 04)

Emil Frey Kft. - Toyota nap - GGK Direct (05. 04)

Peugeot Nyílt Hétvége - Human Telex / Euro RSCG (05. 04)

Podravka magazin - Publicis (05. 03)

HP-Networking - Publicis (05. 03)

Részvénytársasággá alakul a telnet Magyarország Kft. (05. 02)

ELMÜ kampány - hat (05. 02)

 

Peugeot Nyílt Hétvége - Human Telex / Euro RSCG (05. 04)

A 306- os és Partner modellek ST. Trophez változatának népszerűsítésére Open Weekend-et rendez május első hétvégéjén a Peugeot. A bemutatásra kerülő felszereltségi csomagban az alapberendezéseken felül légkondicionálót is kap a vásárló. Az esemény érdekessége, hogy márka magyarországi történetében most először a nyílt hétvége központilag támogatott, a kereskedői hálózat mind a 33 tagjára kiterjesztett formában kerül megrendezésre. A központi szervezés szavatolja, hogy a rendezvény minden szalonban egységes koncepcióval, azonos arculattal és programokkal kerüljön megrendezésre. Az esemény az egész családnak szól, mert amíg a férfiak az autókkal ismerkednek, vagy vásárolnak addig a gyermekeket játszóház, a hölgyeket pedig kozmetikai tanácsadás és bemutató várja. A hétvége szervezési munkálatait a Human Telex végzi, az ATL kommunikáció pedig az Euro RSCG jegyezte.


A következő hír