Gyermekrák Alapítvány óriásplakát - Multireklám (05. 08)

Pharmavit Rt. adomány - Noguchi & Peters (05.08)

Domestos receptfüzet - CHN-stúdió (05. 04)

Bonbonicum promóció - GGK Direct (05. 04)

Emil Frey Kft. - Toyota nap - GGK Direct (05. 04)

Peugeot Nyílt Hétvége - Human Telex / Euro RSCG (05. 04)

Podravka magazin - Publicis (05. 03)

HP-Networking - Publicis (05. 03)

Részvénytársasággá alakul a telnet Magyarország Kft. (05. 02)

ELMÜ kampány - hat (05. 02)

 

Bonbonicum promóció - GGK Direct (05. 04)

Kóstoltatással egybekötött promóciót tartott a Tesco áruházakban a GGK Direct. Az akció célja az Unicum fogyasztók megnyerése az új termék számára, illetve új vásárlók toborzása volt. Az "Unicumban érlelt szilva - Érezzen rá az ízére" szlogennel folytatott promócióban minden, Bonbonicumot plusz egy Unicumot vásárló részt vett és azonnali ajándékként egy aszaltszilva tartót kapott ajándékba.


A következő hír