A Vidámpark új kommunikációja nagyrészt klasszikus reklámeszközök nélkül

-Két tendergyőzelem - Human Telex

- Életstílus adatbázis összeállítását kezdte meg a Consumer Data

-A III. Direkt Marketing Verseny díjazottjainak felsorolása és a kampányok részletes bemutatása

-Új művészeti vezető és Account Manager a Human Telexnél

-Fa tusfürdő promóció - TBWA Budapest

- Két új ügyféllel bővült a Noguchi & Peters portfóliója

-Továbbra is Compaq - DDB, vagy mégsem?

-OBI két promóció - hat

-Knorr - Plus promóció Grey

Grey - KNORR - Plus promóció

A Bestfoods Magyarország megbízásából márciusban a Grey fogyasztói promóciót szervezett a Plus szupermarketekben a KNORR márka támogatására. Azok, akik legalább három, bármilyen KNORR terméket vásároltak, sorsoláson vesznek részt, ahol megnyerhetik a 100 különleges ajándék egyikét, vagy az 500.000 forintos Plus vásárlási utalványt. A sorsolásra április 14-én került sor. A promóciót POS anyagok, valamint a Plus újságjában megjelenő hirdetés támogatja.


A következő hír