A Vidámpark új kommunikációja nagyrészt klasszikus reklámeszközök nélkül -Két tendergyőzelem - Human Telex -
Életstílus adatbázis összeállítását kezdte meg a Consumer Data -Fa tusfürdő promóció - TBWA Budapest - Két új ügyféllel bővült a Noguchi & Peters portfóliója -Továbbra is Compaq - DDB, vagy mégsem?
|
Továbbra is Compaq- DDB, vagy mégsem? 300 millió dollár értékű, globális reklámtendert írt ki a Compaq Computer, mert újra kívánják gondolni ügynökségi kapcsolataikat. A cég jelenleg a DDB-vel dolgoztat világszerte csakúgy mint Magyarországon, de ez a május elején várható döntés után megváltozhat. A tenderen a DDB Worldwide-on kívül a Grey Advertising és az FCB Worldwide indul, és ez utóbbi ügynökség lánc látszik a legesélyesebbnek a győzelemre, technológiai háttere valamint portfóliója miatt.
|