A Vidámpark új kommunikációja nagyrészt klasszikus reklámeszközök nélkül

-Két tendergyőzelem - Human Telex

- Életstílus adatbázis összeállítását kezdte meg a Consumer Data

-A III. Direkt Marketing Verseny díjazottjainak felsorolása és a kampányok részletes bemutatása

-Új művészeti vezető és Account Manager a Human Telexnél

-Fa tusfürdő promóció - TBWA Budapest

- Két új ügyféllel bővült a Noguchi & Peters portfóliója

-Továbbra is Compaq - DDB, vagy mégsem?

-OBI két promóció - hat

-Knorr - Plus promóció Grey

 

Továbbra is Compaq- DDB, vagy mégsem?

300 millió dollár értékű, globális reklámtendert írt ki a Compaq Computer, mert újra kívánják gondolni ügynökségi kapcsolataikat. A cég jelenleg a DDB-vel dolgoztat világszerte csakúgy mint Magyarországon, de ez a május elején várható döntés után megváltozhat. A tenderen a DDB Worldwide-on kívül a Grey Advertising és az FCB Worldwide indul, és ez utóbbi ügynökség lánc látszik a legesélyesebbnek a győzelemre, technológiai háttere valamint portfóliója miatt.


A következő hír