A Vidámpark új kommunikációja nagyrészt klasszikus reklámeszközök nélkül

-Két tendergyőzelem - Human Telex

- Életstílus adatbázis összeállítását kezdte meg a Consumer Data

-A III. Direkt Marketing Verseny díjazottjainak felsorolása és a kampányok részletes bemutatása

-Új művészeti vezető és Account Manager a Human Telexnél

-Fa tusfürdő promóció - TBWA Budapest

- Két új ügyféllel bővült a Noguchi & Peters portfóliója

-Továbbra is Compaq - DDB, vagy mégsem?

-OBI két promóció - hat

-Knorr - Plus promóció Grey

 

Noguchi & Peters - két új ügyfél

Nemrégiben két új ügyféllel bővítette portfólióját a Noguchi & Peters. Az egyik ügyfél a Pannontej, melynek teljes körű kommunikációs feladatait a cég látja el a jövőben. A kampány néhány héten belül eseményekkel kezdődik, majd a későbbiekben médiahirdetések és internetes promóció fogja támogatni. A másik új ügyfél a Budapest Vidámpark Rt. melynek kommunikációját az április 1.-i ünnepélyes megnyitóval már meg is kezdték. Az esemény felvonulás bohócokkal, mazsorettekkel, akrobatákkal, és arcfestéssel igyekezett jó hangulatot teremteni, és erre a napra időzítették a Vidámpark új attrakciójának, a Looping Star- nak a bemutatóját is. Ennek az "átfordulós hullámvasútnak" a bérbevétele is a Vidámpark megújulási folyamatának a része. A Noguchi & Peters a Budapesti Vidámpark Rt. teljes körű kommunikációját fogja bonyolítani.


A következő hír