A Vidámpark új kommunikációja nagyrészt klasszikus reklámeszközök nélkül

-Két tendergyőzelem - Human Telex

- Életstílus adatbázis összeállítását kezdte meg a Consumer Data

-A III. Direkt Marketing Verseny díjazottjainak felsorolása és a kampányok részletes bemutatása

-Új művészeti vezető és Account Manager a Human Telexnél

-Fa tusfürdő promóció - TBWA Budapest

- Két új ügyféllel bővült a Noguchi & Peters portfóliója

-Továbbra is Compaq - DDB, vagy mégsem?

-OBI két promóció - hat

-Knorr - Plus promóció Grey

 

Lifestyle Database Magyarországon - Consumer Data

Életstílus adatbázis összeállítását kezdte meg Lengyelország után Csehországban és Magyarországon a Consumer Data. Az adatbázisba minden olyan fogyasztó bekerülhet, aki kitölti a cég kérdőíveit, melyet postai úton kap, vagy a hetilapokból vág ki. Az adatbázis százezer körüli személy adatait fogja tartalmazni. A szokásos demográfiai adatokon kívül helyet kapnak benne, márkahasználattal, érdeklődési körökkel, életvitellel, vásárlási szokásokkal valamint az anyagi, és családi háttérrel kapcsolatos információk. Az összeállítás előreláthatólag október végére fejeződik be.
A teljes cikk


A következő hír