A Vidámpark új kommunikációja nagyrészt klasszikus reklámeszközök nélkül -Két tendergyőzelem - Human Telex -
Életstílus adatbázis összeállítását kezdte meg a Consumer Data -Fa tusfürdő promóció - TBWA Budapest - Két új ügyféllel bővült a Noguchi & Peters portfóliója -Továbbra is Compaq - DDB, vagy mégsem?
|
Lifestyle Database Magyarországon - Consumer Data Életstílus adatbázis összeállítását
kezdte meg Lengyelország után Csehországban és Magyarországon a Consumer
Data. Az adatbázisba minden olyan fogyasztó bekerülhet, aki kitölti a
cég kérdőíveit, melyet postai úton kap, vagy a hetilapokból vág ki. Az
adatbázis százezer körüli személy adatait fogja tartalmazni. A szokásos
demográfiai adatokon kívül helyet kapnak benne, márkahasználattal, érdeklődési
körökkel, életvitellel, vásárlási szokásokkal valamint az anyagi, és családi
háttérrel kapcsolatos információk. Az összeállítás előreláthatólag október
végére fejeződik be. |