A Vidámpark új kommunikációja nagyrészt klasszikus reklámeszközök nélkül -Két tendergyőzelem - Human Telex -
Életstílus adatbázis összeállítását kezdte meg a Consumer Data -Fa tusfürdő promóció - TBWA Budapest - Két új ügyféllel bővült a Noguchi & Peters portfóliója -Továbbra is Compaq - DDB, vagy mégsem?
|
Két tendergyőzelem - Human Telex A Human Telex nyerte a Shell Smart arculatváltás kommunikálására kiírt tenderét. A kampány május közepétől indul, melynek keretében új Smart-katalógus is hozzáférhető lesz a benzinkutakon. A pályázaton, a győztesen kívül a Havasi Budapest, Partners J.W.T., az MC Direct és az Iconos vett részt. Az Aranyászok ebben az évben is hozzá kíván járulni magyar futball imázsának javításához, melyet az "Aranyászok a magyar foci jövőjéért." jelmondatra épülő kampány fog kommunikálni. Ennek keretében a cég támogatja a Magyar Kupát - mely mostantól a cég nevét is viseli-, a Magyar válogatottat, illetve idén is útnak indul az Aranyászok Grundeszliga, mely ellátogat a nagyobb városok strandjaira, valamint a Pepsi szigetre. Az események teljes körű promócióját a Human Telex végzi, valamint ők nyerték az Aranyászok kiskereskedelmi, és Horeca promóciójára kiírt tendert is. A pályázaton, a győztesen kívül a Bates Saatchi & Saatchi indult.
|