A Vidámpark új kommunikációja nagyrészt klasszikus reklámeszközök nélkül -Két tendergyőzelem - Human Telex -
Életstílus adatbázis összeállítását kezdte meg a Consumer Data -Fa tusfürdő promóció - TBWA Budapest - Két új ügyféllel bővült a Noguchi & Peters portfóliója -Továbbra is Compaq - DDB, vagy mégsem?
|
OBI két promóció - hat Április 10-ével zárult az OBI fűnyíró csereakciója, melyben új ALKO fűnyíró vásárlása esetén a régi gépet, akár működésképtelen állapotban is átvették és beszámították az árba. Az akciót rádió reklámok támogatták. Április 12.- én, indul újra idén is a matricás akció, amelyben a vásárló maga döntheti el, hogy melyik OBI terméket kívánja engedménnyel megvásárolni. Az akciót Tv-kampány és szórólap mutatja be, "Most Ön az úr az árnál" fősorral.
|