A Vidámpark új kommunikációja nagyrészt klasszikus reklámeszközök nélkül

-Két tendergyőzelem - Human Telex

- Életstílus adatbázis összeállítását kezdte meg a Consumer Data

-A III. Direkt Marketing Verseny díjazottjainak felsorolása és a kampányok részletes bemutatása

-Új művészeti vezető és Account Manager a Human Telexnél

-Fa tusfürdő promóció - TBWA Budapest

- Két új ügyféllel bővült a Noguchi & Peters portfóliója

-Továbbra is Compaq - DDB, vagy mégsem?

-OBI két promóció - hat

-Knorr - Plus promóció Grey

 

OBI két promóció - hat

Április 10-ével zárult az OBI fűnyíró csereakciója, melyben új ALKO fűnyíró vásárlása esetén a régi gépet, akár működésképtelen állapotban is átvették és beszámították az árba. Az akciót rádió reklámok támogatták. Április 12.- én, indul újra idén is a matricás akció, amelyben a vásárló maga döntheti el, hogy melyik OBI terméket kívánja engedménnyel megvásárolni. Az akciót Tv-kampány és szórólap mutatja be, "Most Ön az úr az árnál" fősorral.


A következő hír