A Vidámpark új kommunikációja nagyrészt klasszikus reklámeszközök nélkül

-Két tendergyőzelem - Human Telex

- Életstílus adatbázis összeállítását kezdte meg a Consumer Data

-A III. Direkt Marketing Verseny díjazottjainak felsorolása és a kampányok részletes bemutatása

-Új művészeti vezető és Account Manager a Human Telexnél

-Fa tusfürdő promóció - TBWA Budapest

- Két új ügyféllel bővült a Noguchi & Peters portfóliója

-Továbbra is Compaq - DDB, vagy mégsem?

-OBI két promóció - hat

-Knorr - Plus promóció Grey

 

Fa tusfürdő Promóció - TBWA Budapest

Nyereményakciót indított a TBWA Budapest a Fa tusfürdő eladásainak ösztönzésére. A promócióban mindenki részt vehet, aki vásárol a termékből. A flakonokon található matricákon víz hatására előtűnő felirat mutatja meg, hogy a fogyasztó megnyerte- e a díjak valamelyikét. A fődíj öt utazás az öt földrész valamelyikére. Az akciót óriásplakátok, újsághirdetések valamint tv-szpotok hirdetik.


A következő hír